Monday, August 5, 2024

Mechamato Movie (2022) IndoSUB Bluray



Mechamato Movie (2022) IndoSUB

Filem animasi superhero tempatan Mechamato Movie, yang menampilkan MONSTA dan Astro Shaw, akan ditayangkan pada 8 Disember ini di pawagam seluruh Malaysia dan Brunei.

Bapa BoBoiBoy, Amato, bertemu dengan MechaBot, sebuah "Power Sphera" yang boleh "Mechanize" dengan objek lain dalam filem ini. Situation menjadi lebih sukar apabila Mechamato berhadapan dengan makhluk asing yang kejam bernama Grakakus. Grakakus ingin merampas MechaBot daripada Amato. Apakah tipu daya yang diatur oleh Grakakus? Mampukah Mechamato, adiwira baru, menghalang ancaman Grakakus?

Film Mechamato berpusat di sebuah bandar fantasi yang diambil daripada Bandar Hilir Melaka. Ia juga menggabungkan elemen Malaysia yang unik, seperti silat, peranakan dan makanan tempatan, dengan elemen futuristik seperti robot dan kapal angkasa.

SINOPSIS

Apabila sebuah kapal angkasa misteri terhempas di Bumi, Amato, seorang remaja, bertemu dengan MechaBot, seorang robot yang sangat kuat. Setelah mengakali MechaBot dan menjadi tuannya, Amato kini mempunyai keupayaan untuk menggunakan kuasa istimewa MechaBot, yang membolehkannya mengubah objek biasa menjadi peralatan yang canggih. Walau bagaimanapun, mereka tidak menyedari bahawa MechaBot sedang diburu oleh makhluk siber asing yang dipanggil Grakakus.


PELAKON SUARA

  1. Armand Ezra
  2. Adzlan Nazir
  3. Ielham Iskandar
  4. Marissa Balqis




Mechamato Movie (2022) IndoSUB Bluray
4/ 5
By
Stream Sekarang atau Terus Download ke Pc/Hp Korang
SD 360 SD 480 HD 720 FHD 1080

Tinggalkan komen dibawah jika ada video bermasalah