Thursday, September 26, 2024

Abnormal: Buas (2024) IndoSUB WEBDL



Abnormal: Buas (2024) IndoSUB

"Abnormal: Buas," filem bergenre thriller arahan Azhari Zain, akan ditayangkan di pawagam pada 20 Jun 2024.


SINOPSIS

Sekumpulan manusia super telah dicipta oleh pertubuhan rahsia untuk berfungsi sebagai pengintip dan pembunuh. Apabila seorang supermen melarikan diri dan berlindung di rumah keluarga, program rahsia itu berisiko. Apabila tiga perompak memasuki rumah, keadaan menjadi tidak terkawal.

Keluarga Hady menghadapi nasib malang apabila dia merancang untuk menggembirakan isterinya Hani semasa mereka menyambut kelahiran anak kedua mereka di rumah agam mereka. Rumah persinggahan Hady menjadi tempat perlindungan Puzo yang melarikan diri daripada kemalangan. Bullet mengetuai kumpulan perompak yang merompak sebuah rumah dan meninggalkan kawasan rompakan tanpa dikesan. Pistol, kelajuan dan roket boleh merompak dengan selamat melalui rompakan yang dirancang dengan teliti. Setelah memasuki perkarangan rumah, Puzo terus menamatkan kisah Hady yang tidak bersalah. Setelah melihat kejadian itu, Hany terkaku dan cuba menyelamatkan diri, tetapi dia telah disentap oleh Puzo sebelum itu.

Tinggallah Syu tidur di dalam kereta akibat keletihan perjalanan yang jauh. Setelah terjaga dari tidurnya di dalam kamar agam, Sy mencari ayah dan ibunya, tetapi hanya Puzo berada di depannya. Puzo kelihatan seperti tidak ada apa-apa yang berlaku. Kenangan sepuluh tahun lalu Puzo teringat kehadiran tiga perompak di rumah agam pada malam yang sama. Siapa yang akan bertahan sepanjang malam?


CAST

  1. Aeril Zafrel
  2. Shaheizy Sam
  3. Nabila Huda
  4. Adlin Aman Ramlie
  5. Wawa Zainal
  6. Johan Asari
  7. Emelda Rosemila
  8. Kodi Rasheed
  9. Hayla 
  10. Ahmad Yatim
  11. Rahim Razali 
  12. Ahmad Tarmimi Siregar 
  13. Jalil Hamid




Abnormal: Buas (2024) IndoSUB WEBDL
4/ 5
By
Stream Sekarang atau Terus Download ke Pc/Hp Korang
SD 360 SD 480 HD 720 FHD 1080

Tinggalkan komen dibawah jika ada video bermasalah